Final Fantasy Versus XIII

Kan knappt vänta tills jag får lägga mina fingrar på Final Fantasy Versus XIII! Har höga förväntningar på det här spelet, så dem skulle bara vååååga göra det dåligt. Noctis och Prompto är så sjukt snygga så att man skulle kunna drunka i pölen av dreggel som orsakas efter att man har sett någon form av video eller bild på dem.


Den här filmen är från youtube, och helt och hållet fan-made.
Sjukt bra. Nöter sönder den till och från.



Har dessutom bestämt mig för att köpa ett PS3. Har inte riktigt kunnat bestämma mig för Xbox360 eller PS3, eftersom att alla som har Xbox360 säger att det är bäst, och alla som har PS3 säger att det är bäst. Dock gjorde Linn (som äger ett Xbox360) en fin utvärding av alternativen, och då fick det bli ett PS3. Ska vänta lite med att köpa det, och hoppas på att det kanske sjunker ytterligare i pris. Jag ska ju egentligen bara ha det till FFVersus13, såååå... hähähä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0