Fu omtentor

Känns verkligen som att jag hade klarat mig bra utan omtentor. Ja, jag kanske faktiskt hade kunnat ha något form av ett liv utan dem. Nåja, man lär sig så länge man lever. Ska aldrig - hopefully - dra på mig en till omtenta! Ska bli skönt att ha skiten ur världen. Nåja! Festen var riktigt rolig i onsdags. Har blivit lovad att få bilder från Hanna, så fler kommer!


Jessica, jag, Hanna och Ellen. Linn tar fotot!

Well, well. Nu ska jag ta paus från pluggandet ett tag och spela Dragon Age II. Håller på att spela ut det för fjärde gången nu. Female rogue, two-handed. Spelade rogue på min första gubbe, men tog sida med magikerna på slutet. Ska se hur vad som går för sig om man tar Merediths sida. Hm, intressant. Kanske inte kommer bli så stor skillnad, men vi får se! :D Hade velat styra över Kirkwall, men är inte säker på att det går?
Nåja. Postar en video från youtube som är en trailer till Dragon Age Origins. Är fullkomligt förälskad i det spelet. Och Alistair - kan vara världens skönaste karaktär!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0