Hagens ulster!

Nu tänkte jag tillägna ett inlägg till min häst: Hagens Ulster! Lite snabb information om honom:

f. 1994
e (far). Fredriksminde Hazy Chance RC 73
u (mor). Hagens Olly RC 700
eu (morfar). Hagens Jaguar RC 58

Född på Hagens connemara stuteri, i Norsholm.


asdfghjkl, snyggggggg!!

Vi köpte Ulle 2002 och han kom till oss den 6e Juni. Sen dess har jag tävlat honom i hoppning,
och efter några år när vi började känna varandra gick det otroligt bra för oss! Vi har som högst
hoppat en bana på 135 centimeter (och efter det fegade jag ur, hahaha). Framför allt är han en
helt otroligt vacker ponny med ett hjärta av guld! Skulle inte byta bort honom för allt i världen!
Trots våran eviga kamp om att jag vill att Ulle ska vara vit, medan Ulles åsikter är följande:


Alltid lika kul att komma till stallet när ens vita häst är... brun :C

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0