Samla på Starbucks koppar?

Så sant som det var sagt! Jag samlar på Starbucks koppar. Går för tillfället kanske inte
sådär jättebra, huhu. Jag har lovat mig själv (kanske inte alltid hållit löftet, dock) att köpa
Starbucks koppar på i varje nytt land/stad som jag besöker. Än så länge har jag bara två
stycken koppar från Egypten och två stycken från Tyskland, Berlin. Faktum var väl att jag
kom på i Berlin, i år, att det skulle bli mitt samlarobjekt, haha. Och utöver Berlin har jag
bara varit i Spanien i år, och där köpte jag minsann inga Starbucks koppar. Hm, kan inte
komma ihåg att jag såg några Starbucks i Malaga dock (kan även bero på att vi mest höll
till vid stranden och poolen, hähä). Nåja, ska bättra mig i alla fall!


Jag och min Starbucks kopp från Berlin chillar såhär lite på kvällskvisten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0