Bubble pop ~

Sitter och velar över hur nya designen ska se ut. Humnum. Blir knappast klokare.
Vill skaffa flash innan jag gör den, men är så less på nuvarande designen att jag skulle kunna spy på den :c

Huhu, i morgon är även dagen som jag har stressat för hela veckan. Inte för att vi ska ha seminarium. Inte för att vi har fått jobba som galningar för att få ihop rapporten i Marknadsanalysen. Nej, inte ens för att jag ska ha min allra första "riktiga" arbetsintervju (för lets face it, dem kommer älska mig). Utan för att jag kommer verkligen behöva stressa imorgon. Och de som känner mig vet att jag är världens största tidspessimist som ALDRIG är sen, som ALDRIG stressar - för att jag hatar det. Det är seriöst det värsta jag vet. :c
Jag går upp två - två och en halvtimme innan skolan varje morgon för att jag ska slippa stressa. Svävar hellre på rosa moln hela morgonen med påsar under ögonen än att kliva upp i senaste laget. Och så fort det är tidspressade moment i ett spel så kan jag knappat andas, haha. Så töntiiiiigt.

Så nu har jag stressat upp mig hela veckan för att jag måste stressa imorgon! Smart chey!
Nåväl, ska diska klart och städa upp i min Lisa-grisiga lilla lägenhet. Sen sova, nomnom.

Ska ha uppsatt hår på intervjun imorgon. Är så jävla ful i det så att det vore olagligt, haha.

Kommentarer
Postat av: Linn

Spännande! Var ska du på intervju? Lycka till i alla fall! :D



SVAR: Ja typ 2000kr. fml ;<

2011-12-15 @ 12:15:54
URL: http://actionplog.blogg.se/
Postat av: Lisa

På Swedbank i Luleå var jag (:

2011-12-16 @ 08:18:40
URL: http://cuwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0