Födelsedagsbarnet!

~ Ingen mindre än Paulina! GrattisGrattis skitunge! Ska göra den här bästa födelsedagen som hon någonsin haft, hähäh.

Var på Stockholm Horse Show igår. Helt otroligt! Trög som jag är så har jag glömt kameran hemma, huhuhu :c Nåja, köpte ett par ridbyxor. Kostade bara 600 spänn, så :hearts på det. HITTADE ÄVEN HOODIEN SOM JAG HAR TJATAT OM FRÅN KINGSLAND! :DDDd Och den var på 10% rabatt, så jag blev fett nöjd! Nomnom. Kostade bara 1070:- då! Nu kan jag dö lycklig. Seriöst.

Ska fixa håret nu och sen fhezt. Därför får ni nöja er utan bild.

POSS!

Kommentarer
Postat av: Paulina

"bara" 1070... hahahhaha!



Tack fjortis, hoppas du hade det bra här, vi får planera när vi ska ses nästa gång!! ♥

2011-11-28 @ 19:17:12
URL: http://hoppryttare.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0