Glad CHEY

Fick mitt nya SIM-kort idag, så jag finns att nå på mitt gamla nummer (: Har dock fortfarande Niclas mobil, så mina kontakter är borta :C Bortsett från dem som vi har gemensamt. Men ska fixa en ny mobil snarast, så det är ju lite onödigt att be er skicka nummer. Ni måste ändå göra det sen, hahah.

Fett nöjd i alla fall. Har fått mitt nya bankkort också, så jag ska till Boden imorgon och aktivera det (man kan aktivera det via BankID, men det blev också stulet med börsen). Kan dock inte ta ut mitt HM-paket idag då, huhu :c Måste köpa mat för dem få kontanter jag har kvar, haha.

Plus att mitt nya LTU-kort har fixat sig, så det ska jag också hämta ut idag. Fyfan, efter regn kommer solsken, inte sant? :D

Och dessutom så var Adlibris nog smart att skicka löpnumret till mejlen, så jag kan hämta ut skol-böckerna också! Smart som jag var så betalade jag dem i samband med att jag beställde dem.

ALLTSÅ, FUCK YEAH! MITT LIV JUST NU = <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0