"Jag vill inte vara kritisk, men..."

"... vad var meningen med den här uppgiften?"

Haha, sjukt skön kommentar under gruppövningsredovisningen idag. Någon som inte tyckte att uppgiften hade varit särskilt givande. Läraren blev ganska ställd, hahah. Han hade i och för sig rätt. Det var typ högstadie-matte på den uppgiften.
Som ni kanske förstår hade vi redovisning idag (kanske för att jag skrev det för någon mening sen). Vi behövde inte redovisa :c Blev typ lite ledsen över det, hahah. Vi var så sjukt förberedda. Ah, well...

Har skrivit lite mer på rapporten i Vetenskaplig Metod. Går finfint! Tycker vi har valt ett sjukt intressant ämne. Gööööött! Har även sammanfattat klart till Quizen. Går fortfarande att drar mig på att göra dem. Har sån feeet ångest att jag kommer faila dem, hahah. Åh. Ska göra första imorgon i alla fall. :C

ÅÅÅH! Förresten! Kom på att jag inte behöver en kod för att betala med kort. Behöver bara visa mitt leg och skriva under kvittot. :DDDD Så jag gick och handlade idag. Skakade typ av extas när jag åt rostbiffen och potatissalladen - och det är typ inte ens nice.
MEN FY FAN VAD UNDERBART ATT INTE BEHÖVA ÄTA NUDLAR IGEN. <333
Fast nudlar är ju sjukt gott så det blir nog det till kvällsmål. Men när man äter det till lunch-middag-frukost-lunch så blir man ganska less :D


"Live the dream and learn to chase it - and when you can almost taste it - it'll all come alive."
My Favorite Highway - You're making it come alive

Kan vara världens bästa band. Deras lyrics är så jävla sjuka.
Blir en gås när jag lyssnar på dem. Ouuuh, goosebumps. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0