:s

Sjukt osäker på om jag är extremt slarvig, har dåligt minne eller kanske till och med någon form av störning. Seriöst. Nu har jag tappat bort koden till kortet. Just precis, kortet som jag fick i TORSDAGS. Det har ju för fan inte ens gått en vecka :c Jag hittar inte pappret där koden ska stå på n.å.g.o.n.s.t.a.n.s.

Alltså, jag tror, helt seriöst, att Mrs. Karma har något allvarligt problem mot mig.


-Spoiler alert-
Just det. Såg klart precis klart Dream High. Blev rätt nöjd att Hye Mi och Song Sam Dong chippades till slut. Men slutet sög som fan ändå. Dem håller tydligen på att göra en andra säsong - inte så konstigt när det slutade så weird. Hoppas det blir lite mer löööve då, hähä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0