Sämst upplägg ever?

Kursen som vi har nu har världens sämsta upplägg. Seriöst. Den innehåller: 6 st quiz, som du har 45 minuter på dig att göra och du måste ha 8/10 rätt för att klara det. En rapport och en hemtentamen. Hemtentamen är frivillig om du har klarat godkänt på alla quiz, annars måste du göra den för att få G. Om du vill uppnå ett VG så måste du göra hemtentamen och få VG på den, och du måste även få VG på rapporten. Det sjuka är att du får svaret på rapporten i januari, och du gör hemtentamen i december. Så om du får VG på hemtentamen och G på rapporten så har du gjort hemtentamen i nödan. Så jävla stört.

Blev mest lack nu för att jag inte klarade första försöket på första quizen. Har två försök kvar i och för sig, men är fett nervös över att jag inte komma kunna klara skiten :C Det som jag hade pluggat och sammanfattat i boken var en total waste of time. Inget som jag hade lärt mig kom. Jävla asdfghjklkjhgfdsgfjsgajlkdh...

Fundrar på att skita i allt och göra hemtentamen och sikta på att få G i den. Då slipper jag bli psykiskt misshandlad på det här stället i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0