Trist

Precis som rubriken säger så är vädret ute förbannat trist. Det blåser, regnar och vi har ingen snö what so ever :c Det känns bara som en annan höstdag i september. Men faktum är att december snart är här. Min födelsedag är snart här. Och ingen snö. Kommer bli sjukt deprimerad om det inte hinner komma någon snö till min födelsedag.

Nåja. Stockholm International Horse Show var aaaawesome! Fick se ett nytt världsrekord av Robert Whitaker i barbackahoppning (hoppning utan sadel): 2 meter och 12 centimeter. Hur sjukt är inte det? Helt otroligt! Lorenzo hade utvecklats helt otroligt mycket sen sist jag såg honom. Nu hade han 12 hästar inne på banan som han hoppade med, medan han stod med var och ett av benen på varsin häst. Såg även världens_snyggaste_häst. Har glömt namnet på honom dock :c Nattsvart, ädel, men med världens maffigaste hals. Ååååh <33


Robert Whitaker hoppar 2.12 meter. Bild: Stockholmsjenna.se


Lorenzo och hans 12 otroligt vackra hästar! Bild: Stockholmsjenna.se

Håller även på att söka häst nu. Har i princip bestämt mig för att köpa en. Om jag tar ett halvår utomlands så får jag skicka ner honom (kommer förmodligen bli en valack) till Paulina, hihih (a). Så, jag söker som en galning. Om ni hittar något intressant får ni gärna säga till :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0