Yayaya ~ Indiana Lisa?

Har precis varit och handlat lite saker till Niclas. En suuuuperfin träskål så att han kan lägga alla sina värdesaker någonstans (och så att vi inte behöver leta efter hans jävla gymkort hela tiden). Två plastlådor som han kan källsortera i och sätta sin pant i, så att det inte ligger flaskor över hela garderoben. Sen köpte jag en burk som det ska vara disktabletter i - mest för att den var gryyyymt söt :D

Angående Halloween. Jag ska ju ut både fredag och lördag, och just nu letar jag
som
en
jävla
galning
efter en outfit till lördagen. Jag vill vara en indian, men det verkar vara helt hopplöst att försöka hitta fjädrar den här tiden på året. Är det ingen annan som är indianer under Halloween? What the fuck? Fick inspiration av det när jag tittade på T-aras musikvideo till Yayaya.


Sjukt söta, I know. Själv låten börjar på ~0:50.

Fick även sjuk inspiration av den här bilden (nedan).
Det var väl ungefär i den här stilen som jag hade tänkt klä ut mig.
Hade varit sjuuukt nice!


Bilden är från TOKYO FASHION.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0