Den som väntar på något gott...

Jag vet att jag lovade att lägga upp bilder från stallet: och jag skaaa göra det också. Men jag glömde sladden till kameran i Luleå, så ni får vänta tills i eftermiddag (eller imorgon beroende på om jag hinner innan jag ska iväg på sektionsfesten) (:
Det gick jättebra att rida igår. Sara sa tidigare att jag fick vara försiktig, för att Daydream hade börjat bli så taggad av att rida med Ulle på sistone att det inte var omöjligt att han skulle bocka. Jag blev först lite orolig och tänkte huruvida det skulle gå med tanke på att jag är ringrostig, men när han väl bockade så tyckte jag bara att han var skitsöt! Han bockade typ suuuperlite bara för att han blev så himla glad när han fick galoppera lite fortare i kurvan. Het ärligt så var det i.n.g.e.n.t.i.n.g jämfört med när Ulle drar iväg sina bockningar (tog fyra år innan jag ens hade en chans att sitta kvar...).
Superkul dag i stallet, men mina ben värker som faaaan och jag känner mig som en pensionär. Ska till badhuset nu med Niclas, och sen ska jag till Luleå! Får se om jag hinner uppdatera något mer idag, annars kommer det massor med bildgodis imorgon! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0