gtfo

Seriöst. Tittade just min mejl och såg att jag hade fått ett meddelande från "Evas Underkläder" (företaget som jag beställde min pilot-kostym ifrån), där de i princip sa att min halloween kostym inte skulle hinna fram i tid för att deras leverantörer hade blivit försenade. De kommer tidigast ha dräkten om tre veckor, och de skrev att om de inte hör något från mig så kommer de skicka den så fort som möjligt. Skickade ett mejl tillbaka och skrev att jag i så fall vill avbeställa den eftersom att jag inte kommer att ha någon användning av den då den inte hinner fram i tid. ALLTSÅ GTFO, FUUUU, HATAR ALLT! Beställde den för över två veckor sen just för att jag ville vara säker på att den hinner fram i tid. OCH NU FINNS DEN INTE ENS I LAGRET FÖRENS OM TRE VECKOR TROTS ATT DET STOD ATT DEN FANNS I LAGRET NÄR JAG BESTÄLLDE DEN?! Ååååååååååååååååååååååh!!!! Hade lust att skicka ett (eller flera) hat-mejl som svar, men vill inte riskera att jag inte får mina pengar tillbaka, hahah.

Fast när jag trodde att allt var förstört så ringde jag Hanna (brukar göra det när jag får mina ångest-attacker), och hon sa att jag kan vara en fallen ängel istället. Sant, eftersom att jag har ett par vita vingar som är svarta på insidan, plus att jag har en svart klänning, som är sjukt snygg. Blev genast gladare, hähä. Så ska sminka mig sotigt och låna Hannas ljusa peruk. Kommer bli snajsigt!

Sådär, sjukt nöjd över att jag vill agera ut min ilska någonstans, haha. Nya tag nu, eftersom att Holloween kommer bli awesome trots att vissa verkar vilja förstöra det för mig. D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0