Moooot skolan!

Nu ska jag till skolan och ha en redovisning i Business Strategy. På engelska :c Var ju hur längesen som helst man hade en redovisning på engelska, men vi får se hur det går. Kommer förmodligen gå aaaawesome eftersom att jag är definitionen av... awesome :D hähääh
Sen ska jag till Boden! Är ledig resten av veckan, så ska mysa med baby innan han far till Norge :c /cry. Blir mest troligt lite bilder nu under veckan, för att jag tar med mig kameran (+ sladden...) och även datorn, om vädret samarbetar dvs! Wiiiho.

Så länge får ni titta på den här snyyyyyggingen!<3

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag och Hanna ska luncha imorron vid 12-13, hör av dig om du vill ta en paus från pojkvännen och hänga på! :D puss!

2011-10-05 @ 00:16:15
URL: http://actionplog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0