Ridsportmässa!

Det kommer finnas en ridsportmässa i annexet på Globen under Stockholm Horse Show som jag ska shoppa. loss. på. Ska ta med mig fetväskan och packa den halvfull, så att jag kan köpa hur mycket som helst! :DD Jag och Paulina ska gå dit efter första showen på Fredag, så kommer alla stolekar etc. finnas kvar! Yeey! :D

Typ, det här schabraket från HV polo - Så jäääävla snyggt!


Kandidat till världens snyggaste hoodie från Kingsland!
Jag måste ha den här! Skiter i att den kostar över 1000 spänn :c


Tröja från Schockemöhle. Typ världen finaste tryck på baksidan <3

Måste också ha ett par nya ridbyxor, har dock inte hittat några som fallit i smaken. Någon som har tips? Är inne på att köpa ett par jeansridbyxor - för att vissa av dem är sjuuuukt snygga. Eller ett par med något häftigt motiv, mönster eller linjer. Men vill absolut inte ha några tråkiga helfärgade igen :c

Sen får ni ursäkta min oaktivitet. Har inte mått så bra av personliga skäl, som är waaaay too personal för att ta upp på bloggen. Men ska ta tag i kragen och fixa lite intressanta inlägg. Ska även göra om designen. Den är så jävla dryg, hahahah

Kommentarer
Postat av: Paulina

HV polo, nya John Whitaker, Sarm Hippique eller Pikeur! Mountain Horse har också helt okej.

Eller ifall du ska ha ett par riktigt speciella och snygga (som jag ska kika efter på SIHS)

Animo limited edition.

2011-10-29 @ 00:05:19
URL: http://hoppryttare.wordpress.com
Postat av: Lisa

Jo, men Animo limited edition tycker jag är så fett överprisade. Dem är ju ruskigt snygga, men inte så snygga så att dem får kosta över 3000, hahah. Älskar Pikeur och HV polo, så jag ska se om det finns några snajsiga på SIHS (:

2011-11-01 @ 12:26:54
URL: http://cuwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0