Stockholm International Horse Show

Jag är sååååå glad just nu! Fick med en bilaga om Stockholm International Horse Show när jag köpte Hästmagazinet och kände den här välbekanta känslan att: "ååååh, jag vill så gärna gå..."
Har varit där tre gånger tidigare; två gånger med pappa och syrran och en gång med Paulina. Så fick jag den brillianta idén att smsa Paulina och fråga om hon ville gå med mig! :DD Och det ville hon! Så nu håller vi på att planera vilka dagar vi ska dit, hur vi ska ta oss dit och hem, osvosv. Och det finns fortfarande ungdomsbiljetter kvar på SAS, så tur och retur resan går på drygt en 1000-lapp. KOMMER BLI SÅÅÅÅ AWESOME!! :DDD

Vi ska nog dit hela fredagen (hihihih), och någon gång på söndagen också. Vi vet inte riktigt vilken tid på söndagen, men jag vill dit på den allra senaste showen i alla fall. Då är det bland annat Agrias internationella hoppning + fyrspannskörning. Great! :D Så är fett taggad och hoppas på att vi kan boka biljetterna och allt sånt där i kväll!


Lorenzo och hans vackra hästar! Har sett honom för många år sedan på
SIHS, men ser fram emot att se honom igen under fredagen den 25e! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0