Teaser!

Okej, kommer en liten teaser på bilderna från helgen. Mer kommer imorgon om jag inte är för bakis för att fungera!

Okej, så i fredags gick vi på promenad med Niclas ursöta hund, Wilma!


Vid ett for jag till stallet med Sara och hittade den här nyinflyttade saken. Hur söt som helst!

Sen försökte vi ta kort på Ulle, utan vidare framgång... Här ser han till exempel ut som en gris :D

Och han fick maaaassor av pussar! Ser inte så nöjd ut kanske...

Sara var sååå snäll som tog kort när jag skulle sitta upp på Daydream, haha.
Och öööh, neeej, jag använde inte alls pallen som hjälp? hähä

Och till sist en fin bild på Boden medan jag väntade på bussen!

Ha det bra så länge, nu ska jag äta, fixa mig och sen på fhezt! Hoppas ni har lika kul ikväll som jag kommer ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0