Världen är på min sida idag! :D

Niclas sjunger en påhittade sång om Håkan Juholt och vilken bedragare han är, samtidigt som han står och gör frukost och söta mig! Gröt med cappuchino! Vilken fin morgon, eh? :D

Beat var sviiinkul i lördags! Från förfest till sent in på kvällen. Trots att jag och Niclas gick hem vid typ ett. Jag var seriöst svintrött; kan bero på att jag klev upp klockan åtta på morgonen. Aja, riktigt rolig kväll hur som helst!

Nu ska jag käka frukost och börja renskriva det sista på min SWOT-analys om Apples iPhone. Tycker att det är rätt svårt, för jag vet inte hur jag ska kunna väva in själva anlysen i ord. Det ser så tråkigt ut när den bara är uppradad som jag har den nu... :c Nåja, jag får lösa det där! :D Ska även skriva klart mitt personliga brev och ta tag i det. Fabolous. Det känns som att världen är på min sida idag! (Jämfört med igår... fu söndagar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0