Well, hello you!

Har inte uppdaterat på forever och har fortfarande en klunga med tappra läsare. thank you very much! :D Har lite brist på fantasi och roliga saker som händer i mitt liv, så här kommer ett trevligt inlägg om hästar, woho!

It's connecting with something that may be scared, or angry, or lonely.
It's being thrown in the dirt, getting back up and brushing yourself off.
It's a passion, that is filled with strength.
Determination.
Precision.
Grace.
It's the definition of a true sport.
One that takes courage and love.
It's having a partner, ten times your weight and strength.
It's waking up at four in the morning, for a show.
It's the rush, when you enter the arena and all you can hear are
four hooves
and two hearts
beating as one.

It is called...


Söt buuuullen! Ihopskrapad bild på ca. 5 minuter. Kände att ni åtminstone var värd ett inlägg med
en bild när jag har varit oaktiv i typ forever. Hoppas att den här dög, hähä :D

Nu ska jag skriva klart till grupparbetet imorgon och sen ska jag skriva klart på min sammanfattning. Uäääh... är verkligen sjukt tråkigt att plugga, huhuhu.. Men det är bara att fortsätta! Fighting! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0