Absolutely brilliant!

Sååå... Jag har gått över från animes till japanska draman istället! Har än så länge bara sett två stycken, varav båda är baserad på mangor. Båda två är sjuuuuukt bra! Har både skrattat och gråtit genom scener som är allt från hilarious till ångestframkallande. Finns hur mycket bra som helst!


Hana Kimi!
Slutet är världsklass: har aldrig gråtit så mycket till en film/serie.
Har i och för sig aldrig skrattat så mycket genom en serie heller!


Hana Yori Dango!
BRA, BÄTTRE, BÄST! Gissa vad som hände när jag hade sett klart
alla episoder och upptäckte att det fanns en till säsong?
asdfghjkkjhgfdsa, ungefär!! :DD

Kommentarer
Postat av: Paulina

Min kompis har sett Hana Yori Dango på Kinesiska, Japanska & Koreanska, hon säger att den koreanska är bättre, eller jag håller nog med de flesta då jag säger att koreansk drama är bättre än japansk, för de har bättre & snyggare skådespelare!

2011-09-19 @ 20:06:16
URL: http://paws.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åh, så den finns på koreanska också? Vad dumt att jag har missat det. Föredrar allt som koreanerna gör över japanerna! Mode, musik, skådespeleriet (etc) är helt enkelt mycket bättre. Dock är ju Jun Matsumoto (han som spelar Domyouji) sjukt söt i serien.

2011-09-19 @ 20:39:27
URL: http://cuwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0