Chop, chop, little cheap Sheep!

"Chop, chop, little cheap sheep. Or was it a ship? No, shit. It was a bridge!"

Haha, kom och tänka på det här citatet som jag och Hanna kom på i nian när vi gjorde pappersbroar. Det finns ingen logik i det, men det är roligt att säga det, hahaaaah. Oh, the memories! Hur som helst var jag och Niclas ute och gick idag! Så vi tog en promenad till fåren som står vid Björknässkolan! Tror att det är 4H som äger dem? Eeeh, eller? Nåja. Dem var hur söta som helst. Stod på ett avstånd först, men det lilla, vita fåret blev nyfiken och kom fram till oss. Och direkt jag gav den gräs (det fanns grönare gräs utanför hagen, så jag tänkte att den skulle få lite sånt istället :D), så kom hela gänget och skulle ha också, haha. Aw, så himla söta! Niclas höll sig på ett bra avstånd i alla fall!


Sööööööt! :'D Rörde dock på huvudet hela tiden, och min mobil
suger, sååå... fick inga bra bilder :c


Gänget chillar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0