fail, eeh?

Botar huvudvärken med en ipren och kör ett sista ryck med Business Strategy innan jag ska laga middag! Smart, som jag är känd för att vara, så glömde jag ta ut kycklingen från frysen i morse :c Så det får bli en redig sallad med fetaost istället - gott i och för sig, men lite kött hade väl inte suttit fel...
Uh, blir lite plugg efter middagen också. Sen ska jag se de sista avsnitten av Hana yori Dango (season 2) och gråta lite för att den tar slut. Fick tips av Paulina att den finns på koreanska också! Har fortfarande inte bestämt mig om jag vill se den, dock. Tycker att Jun Matsumoto spelar Domyouji Tsukasa så himla bra, så vill inte förstöra det, hahah.

Åh, vilka i-landsproblem jag har, eh?


hahah, true story <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0