Hade just en hemsk upptäckt!

Skulle skriva in lite saker i kalendern idag och upptäckte att min namnsdag har redan varit. För fem dagar sen! /cry. Fattar inte att jag kunde glömma bort det. Mitt namn fötjänar inte att glömmas bort såhär! Mitt namn borde få presenter och kakor när det är dens (kan man verkligen säga "dens"?) dag!
Skämt åsido; håller fortfarande på att plugga. Det går väl helt okej, men ska nog ut och ta en promenad ikväll så att jag får lite frisk luft och kan rensa ur tankarna lite. Måste bara föra över lite bättre musik innan. Är så sjuukt less på all musik som finns i min mobil för tillfället. Kameran kanske också få följa med ut, såvida det inte hinner bli mörkt.

Fast det var faktiskt min namnsdag den 20e. Tack så mycket till alla som grattade mig! :DD
(dvs ingen, hähä)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0