Hunden blåste iväg

Okej, så duggan gick helt okej. Det var en fråga som jag inte hade den minsta aning om vad jag skulle svara på... Men resten gick OK, och som tur var så var sista uppgiften på 10 poäng, och den innehöll SWOT-analysen. haha, oh joy!

När jag var klar med duggan så var det pissssväder ute. Det hade börjat regna, så var sjukt nöjd över att vi skulle göra lite grupparbete innan jag skulle hem. Satt lite längre än tänkt och chillade i ljusgården, men ångesten över att lägenheten ser ut som skit gjorde att jag började min hemresa! Och tro fan att det hade hunnit bli storm ute. Det regnar som fan, och det blåser så mycket att träden håller på att gå av. Mina händer och ben var bortdomnade innan jag ens hade hunnit ut från universitetsområdet :C

Och när jag nästan var hemma såg jag en ful liten Chihuahua som var lös komma gående - med en ful liten utstyrsel - med sin ägare. Man såg redan vid åsynen av den att den att den kämpade lite väl mycket mot blåsten. Sen kom det en sjuuuuk vind som gjorde att till och med jag vinglade till, och den stackars lilla fula hunden blåste iväg! :C Så jävla hemskt! Den skrek till och drogs sedan av vinden över gruset, så jag (som var närmare den än vad ägaren var) skyndade mig att springa fram och ta upp den.

Ägaren kom fram, helt förtvivlad, till mig och började nästan gråta när hon såg hur skakad hunden var. Hon tackade jätte mycket för att jag hade hjälpt till, och jag infliknade typ att hon kanske skulle bära den resten av vägen (duuuuuh), och jag antar att hon gjorde det.

Så nu har jag inte bara för första gången hållt i en liten råtta, utan även tyckt synd om naturens missfoster.

Kommentarer
Postat av: Hannis

Hahaha nååååw, stackars liten! xD

2011-09-28 @ 12:05:42
URL: http://lifeofhannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0