Morgonstund har guld i mun!

Mest troligt det första ordspråket jag någonsin lärde mig - och så sant som det var sagt! Hähä. Klev upp halv åtta idag och satte igång med att plugga Business Strategy. Har en föreläsning klockan tio, och efter det ska jag gå hem och plugga ännu mer, woho!
Åh, visst ja! Såklart är det pissväder ute också :c


Yoghurt och en makrillburk till frukost!
Fast det verkar bara vara jag och Hanna på planeten som
äter makrill för att det är gott... Nåja, mer till oss! :D

Och hur söt är inte min duk på en skala?

Kommentarer
Postat av: Linn

I love makrill också! ;> puss på dig bruden ;*

2011-09-20 @ 09:31:35
Postat av: Hannis

Fin duk!! ;D



SV. Ja, följ jättegärna med ut nån dag! Vi kan ta en hel fotodag ;D

2011-09-20 @ 09:52:17
URL: http://lifeofhannis.blogg.se/
Postat av: Paulina

Du kan komma hit och ha makrillparty med mamma..

Det ser iaf mysigt ut, gillar att du kombinerar skolarbetet med Lucky Rider :D!

2011-09-20 @ 19:09:51
URL: http://paws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0