Nu: långhelg med massor av roliga saker på schemat!

Har precis kommit hem efter en dag i skolan! Skrev klart min etikuppgift tidigare idag: väldigt skönt! Sen började jag skriva på mitt CV och fick även det gjort, så nu har jag bara det personliga brevet kvar. Ska finslipa lite på det och skriva ut det, så att pappa får kika lite på det innan jag lämnar in det.

Var även hos Anton idag och tittade in hans lägenhet! Har inte varit där tidigare, men det var verkligen superfint hos honom. Länge sen jag träffade honom också, så det var kul :D

Nu är Niclas inne i Luleå och fixar lite överförningar från Forex till Handelsbanken. När han kommer tillbaka ska jag packa lite saker och fara till Boden en sväng. I morgon ska jag först äta lunch med Hanna och sen följa med Sara till stallet, så ska vi rida ut tillsammans. Har fått äran att låna Ulrikas häst Daydream, så det ska bli väldigt intressant att rida honom :D Kuuuul! Och sen på lördag ska vi till badhuset och chilla på förmiddagen, sen ska jag till Luleå igen och feeeesta med ekonomsektionen! Så följande dagar kommer bli AWESOME, wöööö! :D

Kommer nog bli mycket bilder också under helgen, så får ni lite roliga saker att kika på! Tills nästa gång får ni stirra på den här otroligt poetiska bilden från grupprummet, haha, eh...

söt väskan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0