Oh, oh. Nerd alert!

Okej, kanske inte har varit så kreativ idag som jag hade hoppats på att jag skulle vara... Förutom att ha hjälp till att städa Niclas lägenhet (skurat och diskat bland annat, duktig chey), så har jag i princip bara spelat Dragon Age; origins. Och om jag inte har gjort det, så har jag längtat tillbaka när jag spelade Final fantasy 7. Älskade verkligen det spelet, eftersom att storyn är awesome och Tifa är världens bästa karaktär. Ever. Jag menar det. Spelade henne så mycket att hon var bättre än vad Cloud var, hahahah. :DD Men seriöst. Hon är awesome, titta bara på den här videon:




Har dessutom börjat se om Naruto med Niclas. Från början alltså! Så fina episoder i början med Haku och Zabuza <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0