playtime, it’s done for you

(rubriken makes no sense, jag vet.)

Alltså, oh my god? Som jag skrev tidigare så hade jag en sinnessjuk huvudvärk igår och iprenen hjälpte inte :c Så när jag hade sett klart Hana Yori Dango (sötaste slutet ever, grät typ ihjäl mig) var klockan ca åtta. Och när jag ställde mig upp så kände jag den här äckliga migrän-varningen, you know? Att det trycker som faaaaan i huvudet, så att man måste blunda svinhårt och dra upp axlarna för att få det att sluta. Och så fort man tittar in i något form av ljus, så trycker det bakom ögonen. Sååå, det var bara att gå och lägga sig. Försökte titta på Tv, men gav upp vid nio, somnade väl vid halv tio och vaknade halv åtta <333 Oh joy! Sjukt utvilad, ingen huvudvärk och hela dagen framför mig! Känns helt superB! :D


Ska åka mot Boden idag. Ska fara "hem" till Sävast en sväng och skriva ut sammanfattningen som jag har gjort på Business Strategy och sen plugga stenhårt på den! Så får jag träffa Dacke också! Aawww, har inte sett honom på typ... en månad snart! Känner på mig att han kommer bli helt galen när han ser mig, hahah. Han är så söööt.
Ah, well, ska ta med mig kameran till Boden över dagen, så vi får väl se om det blir några bilder.

Nu måste jag däremot städa (diska :CCC), duscha och fixa mig, så att jag är redo när sötgrisen (Niclas) kommer. :D<3

Kommentarer
Postat av: Hannis

SV. Haha men skoja inte!! Jag kan inte titta på den igen. Jag KAN verkligen inte. Blir seriöst irriterad/galen. CP-brud alltså... x)



Sååå, du ska till Boden sägeru?? Göra nåt imorgon? :D

2011-09-21 @ 22:41:50
URL: http://lifeofhannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0