Tips!

Ja, eftersom att jag inte har några roliga bilder att lägga upp, eftersom att kameran - mest troligt - är i Sävast, så kan jag tipsa om en blogg i alla fall - HÄR HITTAR NI DEN.

Jättesöt tjej som, otroligt nog, har opererat om sig till en asiat. I know, sjukt va? Hur som helst så är hon supergullig och verkligen stört skön. Hade aldrig kunnat tro det om jag fick veta att hon hade opererat sig innan jag läste hennes blogg. Förklaringar om operationen är några år tillbaka i hennes blogg. Och sen får jag inte glömma att kommentera hur otroligt j-ä-v-l-a sööööt hennes kanin är!

För att summera dagen så har jag varit i stallet idag, igen. Superkul! Daydream är verkligen jättefin att rida. Tusen tack till Ulrika som lånade ut honom till mig! (:


Förresten! Något som jag saknar i Sverige:

Sånt här krimskrams som man kan pimpa sina mobilder, börsar, hårborstar, etc, etc med.
Vill haaaa! :c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0